دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل قهرمانلو تهذیب زنجان

حوزه/ با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه، نشست هم‌اندیشی و مهارت افزایی مدیران، معاونان تهذیب و آموزش مدارس علمیه استان زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل قهرمانلو، امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر افزود: این هم اندیشی به دلیل اهمیت ویژه نقش اساتید در تربیت طلاب، با حضور مدیریت، اساتید و کادر مدارس علمیه امام صادق (ع) و مدرسه عالی سید تشکیل و نکات مهم پیرامون تربیت طلاب توسط حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عالم‌زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه ارائه شد و در پایان اساتید دغدغه‌های خود را مطرح کردند و در ادامه نیز جلسات مهارت‌افزایی و هم‌اندیشی با حضور مدیر و معاون ین تهذیب و آموزش حوزه‌علمیه زنجان و تمام مدارس علمیه استان برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان افزود: «مردمی‌سازی تربیت در حوزه‌های‌علمیه»، موضوع و شعار اصلی این نشست یک روزه بود که در سه بخش؛ «بیانیه گام دوم و جهاد تمدنی جوانان»، «اهمیت کارگروهی و نقش آن در تربیت جامع طلبه» و «عرصه‌های حضور تربیتی طلاب جوان» توسط معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور به مخاطبین ارائه گردید.

وی ادامه داد: در این نشست که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مدیران و معاونان مدارس به انتقال تجارب و عملکرد تهذیبی و تربیتی خود در مدارس پرداختند. بازدید از مرکز مشاوره حوزه‌علمیه زنجان و جلسه با معاون تهذیب استان و مسئول مرکز جهت بررسی مسائل مرکز مشاوره، از دیگر برنامه‌های معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در این سفر بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان زنجان از همراهی و حضور حجت‌الاسلام نریمانی، مسئول مدارس قرآنی مدیریت قرآن و حدیث معاون ت تهذیب در این استان خبر داد و گفت: وی در این سفر یک روزه به بررسی تمهیداتی به منظور تأسیس مدارس قرآنی در استان پرداخت و از مدارس امیرالمومنین (ع) ابهر، علوی هیدج و امام صادق (ع) زنجان بازدید و ظرفیت‌های این مدارس را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت‌الاسلام قهرمانلو افزود: جلسه با مدیر کل اوقاف استان زنجان در راستای تقویت برنامه‌های قرآنی در حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه‌های معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در استان زنجان بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha