دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، روز پنجشنبه در جمع پایوران سپاه در حسینیه شهدای گمنام سپاه سمنان افزود: چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان‌های ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم.

وی با اشاره به رشادت‌های دلبستگان انقلاب در دوران‌های مختلفی همچون دفاع مقدس گفت: بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه مادی و معنوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: جوانان بسیجی و انقلابی با دستیابی و پیشرفت در فناوری‌های بومی توانسته‌اند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند.

پیشرفت‌های علمی از اصول گام دوم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت عرصه مشخص شده است که اولین عرصه، علم و دانش است و پرچم‌دار این عرصه مقام معظم رهبری است، امروز ایران جزو کشورهای برتر در حوزه علم و فناوری است.

وی با اشاره به مبانی بیانیه گام دوم انقلاب یادآور شد: باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم، تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه دشمنان گفت: ۹ دی اوج برنامه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بودند که توانستند در برابر فتنه گران بایستند و از کیان رأی مردم دفاع کنند و جریان فتنه بزرگترین خیانت را به مردم و انقلاب داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج امروز سخنران آئین بزرگداشت حماسه نهم دی در شهر سمنان است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha