یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الالسام کاطظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کردند همان راه اهل بیت (ع) است و تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت (ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو ظهر امروز با حضور در ویژه برنامه حماسه نهم دی سیمای مرکز قزوین گفت: تاسی از سیره و روش حضرت زهرا (س) پس از رحلت رسول مکرم اسلام و حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا برای روشنگری جامعه بسیار راهگشاست.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کردند همان راه اهل بیت (ع) است و تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت (ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ یک توطئه ساده نبود، بلکه یک توطئه وسیعی بود که آشوب گران ایجاد کردند که در مقابل ملت ما با حضور آگاهانه در راهپیمایی‌های سراسری و حمایت از مقام معظم رهبری، این توطئه را خنثی کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: نهم دی سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار ایران اسلامی است و این برگ زرین هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم در رویارویی با فتنه‌گری‌های داخلی و خارجی بودند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دیماه تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی بود که با الهام از فرهنگ بصیرت عاشورایی، راه مردم آگاه کشورمان را از فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی جدا نمود

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به آن از انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی استفاده کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: تمام توطئه‌های دشمنان به همراهی آمریکای جنایتکار و حامیان او در دنیا و منطقه به خاطر بصیرت مردم و همراهی آنها با انقلاب اسلامی و حضور فعال در عرصه‌های مختلف نقش بر آب شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تا ملت ایران و مسئولان با همدلی وظایف خود را انجام می‌دهند و بیدار هستند قطعاً آمریکا و حامیان او نمی‌توانند به اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: در سال‌های بعد حتی در سال ۹۸ می‌بینیم همین آگاهی و بصیرت موجب می‌شود مردم به هیچ وجه تحت تأثیر القائات و توطئه‌های دشمنان قرار نگیرند و اجازه ندهند این نوع توطئه‌ها در کشور ما گسترش یابد و زمینه بروز و ظهور پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری از ارکان مهم مقابله با توطئه‌های دشمنان است و خوشبختانه ملت ایران این مسئله را بارها به خوبی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha