پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام سید حسن موسوی - رئیس انجمن شیعیان جامو وکشمیر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار مسلمانان و ستمدیده مستضعفان جهان بوده و خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حسن الموسوی الصفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو کشمیر هند بمناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیامی حاج قاسم سلیمانی را حامی ملت‌های مظلومان جهان دانست و گفت: حاج قاسم تنها متعلق به ملت ایران نبود و یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت از ملت‌های مظلومان در جهان بود.

وی سرداربزرگ اسلام را یک شخصیت چند وجهی عنوان کرد و اظهار داشت: شخصیت حاج قاسم چند وجهی بود و برای ادامه راه وی نیز لازم است مانند وی بود؛ در همین راستا نخستین و بهترین کار این است که مانند او در راستای مبارزه با استکبار، به یاری مظلومان بشتابیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه گفت: بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و ستمدیده مستضعفان جهان بوده و خواهد بود.

رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر گفت: حاج قاسم تنها به ملت ایران تعلق نداشت از این رو دست‌های منتقم امت اسلامی و مظلومان جهان انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: ما موظفیم برای ادامه راه سردار سلیمانی تا می‌توانیم به مردم مظلوم خدمت‌رسانی کنیم، اکنون بزرگ‌ترین راه مبارزه با ظلم خدمت به مردم است تا از این طریق بتوانیم راه و رسم شهید را زنده نگه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha