پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1153513
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مراسم معارفه

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه برگزار شد.

در این مراسم سیده زهرا موسوی نسب تودیع و سمیه سادات بهرامی معارفه شد.

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اظهار کرد: انسان یک موجودی است که او را پرورش می‌دهند تا جایگاه خود را پیدا کند سیاستمداران به گونه‌ای انسان را می‌سازند که به درد سیاست‌های خود آنان بخورد اما انسان در مکتب اسلام تربیت می‌شود از نگاه اسلام شأن معلم مربی است و تعالی را شکوفا می‌کند و معلم، مقام شامخی دارد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه ادامه داد: روز دهم اردیبهشت روز بسیار خوبی است روز ملی خلیج فارس روز عزیزی که عزیزان ما برای حفاظت از آب‌های نیلگون خلیج فارس خونشان را با آب دریا رنگین کردند، امروز امنیت و اقتدار ما در گرو جانفشانی کردن شهدای عزیز است.

وی اضافه کرد: تعابیری که حضرت امام رحمت الله علیه در پیام شهادت استاد بزرگوار فرمودند عظمت و شخصیت شهید مطهری را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد کسی که آثار او برای نسل جوان ما می‌تواند راه گشا باشد، اولین معلم خداوند است و به تعبیر حضرت امام(ره) معلمی شغل انبیا است هدف از نهضت انبیا هم هدایت مردم است.

حجت الاسلام اسماعیلی از تلاش ها و زحمات سیده زهرا موسوی نسب مدیر سابق کمال تشکر را به عمل آورده و برای مدیریت جدید آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha