پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ط

حوزه / فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس، افزود: تقدیم ۳۶ معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، علی‌اکبر رضایی، امروز در دیدار با اعضای برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان گفت: تقدیم ۳۶۵شهید کارگر و ۳۶معلم شهید، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری و فرهنگی این شهرستان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزاری یادواره شهدا را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا بویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس، افزود: تقدیم ۳۶ معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

شایان ذکر است: یادواره شهدای کارگر و معلم آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» دوازدهم اردیبهشت‌ در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha