پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جهش تولید با مشارکت مردم ، تصویری از رسالت نوین اوقاف و امور خیریه

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در نمایشگاه دستاورد های وقف ، شرکت های دانش بنیان موقوفه کشور مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را سرمایه گذاری در حوزه تولیدات داخلی و دانش بنیان عنوان نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف، شرکت های دانش بنیان موقوفه کشور ضمن تقدیر از توجه ویژه و حضور سید احسان عسکری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان در این نمایشگاه اذعان داشت : استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن پتانسیل ها و منابع عظیم خدادادی در حوزه های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری ، پالایشگاهی و ... در عرصه سرمایه گزاری های مختلف توان رقابت در تولید داخل را دارد که باید با مدیریت صحیح و جذب سرمایه گزار این پتانسیل ها را بکار گرفت .

جهش تولید با مشارکت مردم، تصویری از رسالت نوین اوقاف و امور خیریه
عنوان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید داشتند : به ظن برخی افراد سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و قرآنی فعالیت داشته و فعالیت های عمرانی این سازمان را در ساخت ساختمان های عمرانی بقاع و موقوفات در سراسر کشور محدود می شد و امروز با بهره مندی بسیاری از شرکت های تولیدی شاهد نبوغ در رشد و بهره مندی از تولیدات مختلف در حوزه مختلف هستیم.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی ورود اوقاف و امور خیریه به خدمات شهری در استان کهگیلویه وبویراحمد را از جمله خدمات خود دانست و خاطرنشان شد : وجود پارکینگ مناسب در مرکز شهر یاسوج به یک معضل شهری تبدیل شده است که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تقبل احداث پارکینگ طبقاتی در موقوفه طاهری واقع در مرکز شهر یاسوج طی عقد قرارداد با پیمانکار مراحل ساخت مجتمع عظیم خلیج فارس را آغاز کرده و تا پایان سال 1404 به بهره برداری خواهد رساند که یکی از مهمترین دغدغه های مرکز این شهر را در این پروژه به سرانجام خواهد رساند.

جهش تولید با مشارکت مردم، تصویری از رسالت نوین اوقاف و امور خیریه

وی افزود : پروژه پرورش ماهی در قفس سد چمشر یکی دیگر از پروژه های این اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در فاز مطالعه می باشد و بلافاصله پس از اخذ مجوز های لازم وارد فاز اجرا خواهیم شد و به امید خداوند تبارک و تعالی خدمتی دیگر به مردم عزیزمان ارائه خواهیم داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : امروز شاهد هستیم سازمان اوقاف و امور خیریه با راهبرد توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی جریان سنتی وقف را به سوی وقف نوین فرهنگ سازی نموده است تا مشارکت مردمی در جهش تولید را شاهد باشیم و نیازهای عمده مردم ، تولید و اقتصاد مقاومتی را در رفع نیاز های جامعه پیشه کنیم .

جهش تولید با مشارکت مردم، تصویری از رسالت نوین اوقاف و امور خیریه

جهش تولید با مشارکت مردم، تصویری از رسالت نوین اوقاف و امور خیریه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha