پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در ادامه سفر استانی خود عصر امروز پس از ورود به استان آذربایجان شرقی، از پایگاه شهید محمدتقی اباذری این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حجت الاسلام‌و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بازدید و گفت و گوی صمیمانه با امدادگران و نجاتگران حاضر در این پایگاه از فداکاری‌های امدادگران جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و این تلاش‌ها را که با خلوص نیت صورت می‌گیرد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه خدمت به دیگری در معارف دینی، خطاب به حاضران گفت: شما در سخت‌ترین شرایط همچون ایام نوروز و زمستان در کنار مردم هستید و رنج‌های جسمی و روحی آن‌ها را کاهش می‌دهید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر وجود هر پایگاه هلال احمر جاده‌ای را ماواء‌ و پناهگاهی برای مردم توصیف کرد و افزود: اسلام نگاه و اعتقاد ویژه‌ای به مساله خدمت به دیگری دارد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین معزی اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های متمایزکننده خدمت داوطلبانه در اسلام با غرب برشمرد و افزود: نقطه عطف خدمت در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز ، کسب رضایت پروردگار است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با تاکید بر اهمیت ارتقاء روحیه خدمت‌رسانی میان امدادگران تصریح کرد: شما نجاتگران هلال احمر حقیقتا با حاضر شدن بر بالین آسیب دیدگان حوادث و نجات آن‌ها، دل هایی را شاد می‌کنید که این کار در پیشگاه الهی پاداشی عظیم دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب بر لزوم آمادگی، شادابی و چابکی امدادگران جاده‌ای تاکید کرد.
وی در پایان امدادگران جمعیت هلال احمر را به مانند یک ارتش همیشه آماده، هوشیار و با روحیه خدمت توصیف کرد و از خدمات آنان تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین در مسیر اردبیل - تبریز در جمع امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادجاده ای شهرستان بستان آباد نیز حاضر شد و از خدمات آنان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha