چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی امروزه مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده است و به شدت نیازمند مبانی فکری شهید مطهری هستیم و باید قبل از همه از این مبانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان در تبریز، افزود: انقلاب اسلامی امروزه مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده است و به شدت نیازمند مبانی فکری شهید مطهری هستیم و باید قبل از همه از این مبانی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: حرکت ها و اقدامات شهید مطهری در مقابل جریان منافق و فرقان بسیار قابل توجه بود و اولویت برایش اسلام و انقلاب بود او با اخلاص خود موفقیت های بزرگی بدست آورد چون شبانه روز تلاش می کرد .

حجت الاسلام و المسلمین سرایی ادامه داد: آثار شهید مطهری و شخصیت او نشان از این است که بیانی سحر آمیز و با فصیح دارد چرا که اخلاص او برای کار کردن در راه خدا بسیار ارزشمند است باید تلاش کنیم ما هم مثل او برای خدا کار کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: محافل بسیج برای همه ما ارزشمند است و امروزه شاکله بسیج را این عزیزان در سطح استان اجرا می کنند.

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه آذربایجان شرقی در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha