پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع سه هزار ۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در سال ۱۴۰۲ در بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از توزیع ۳ هزار ۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در سال ۱۴۰۲ در بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی، یخچال، مخزن آب و فرش بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان، بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.

روشن در ادامه افزود: با عنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد هزار و ۲۰۰ دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha