سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر / جشن فرشته‌های همدانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در مراسم جشن تکلیف دختران همدانی، با اشاره به اینکه از امروز عهد ببندید تا با خدا دوست شوید، گفت: یکی از راه‌های دوستی با خداوند، برپایی نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مراسم جشن فرشته‌ها، جشن تکلیف بیش از هزار دانش‌آموز دختر همدانی پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و مدیر کل آموزش و پرورش استان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این مراسم، ضمن تبریک این روز به دختران حاضر در جلسه، اظهار داشت: جشن تکلیف، یک جشن واقعی است و یعنی دختران ما بزرگ شده‌اند و می‌توانند با خدای خود حرف بزنند.

وی با بیان اینکه شما امروز نوجوان هستید و می‌توانید در جامعه اثر گذار باشید، گفت: در محیط مدرسه، خانه و در بین دوستان خود می‌توانید اثر بگذارید و دیگران را به راه راست هدایت کنید.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه از امروز عهد ببندید تا با خدا دوست شوید، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های دوستی با خداوند، برپایی نماز است.

وی با تأکید بر اینکه انسان با نماز خواندن به خدا نزدیک‌تر می‌شود، یادآور شد: شما امروز دل‌های نورانی دارید و لذا خوب است که از همین امروز با خدای متعال دوست بشوید.

بهترین راه برقراری ارتباط انسان با خداوند نماز است

گفتنی است در پایان این مراسم نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha