سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: برای فرهنگ سازی باید اقدامات اساسی و زیربنایی انجام داد و احترام به قانون و قانون مداری را باید از خانه و خانواده شروع کرد و به اهمیت آن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در دیدار سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به لزوم آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: فرهنگ ترافیک باید به‌صورت علمی و عملی به آحاد مردم آموخته شود.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: پلیس اقدامات خوبی را برای آموزش همگانی قوانین راهنمایی و رانندگی انجام داده است و بنده نیز به نوبه خود قدردان زحمات پرسنل محترم پلیس هستم، ولی این امر باید استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با اشاره به سفرهای بین المللی خود به اقصی نقاط جهان خاطر نشان کرد: در کشورهای اروپایی احترام به قانون و رعایت حقوق شهروندی از طرف مردم به یک فرهنگ تبدیل شده است و در این مسیر پلیس می‌تواند با همکاری صدا و سیما و مراکز علمی و آموزشی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را به مطالبه عمومی مردم تبدیل کند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: برای فرهنگ سازی باید اقدامات اساسی و زیربنایی انجام داد و احترام به قانون و قانون مداری را باید از خانه و خانواده شروع کرد و به اهمیت آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان با اعلام آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های علمی پیرامون فرهنگ رانندگی و رعایت حقوق شهروندی با همکاری پلیس راهور، برای سرهنگ صدفی و همکاران سخت‌کوش آنها آرزوی توفیق کرد.

در این دیدار سرهنگ صدفی، با ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در گزارشی به بیان فعالیت‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در پلیس راهور استان قم پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha