سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان

حوزه / مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان گفت: در انجام امور فرهنگی و مذهبی از نیروهای انقلابی و متعهد استفاده بیشتری شود زیرا این افراد همواره دغدغه مند انقلاب و فرهنگ این سرزمین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان، امروز در جلسه‌ای با رئیس جهاد دانشگاهی کردستان اظهار داشت: نهادها، سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی باید در مسیر برنامه‌های خود از موازی کاری دور کنند تا کیفیت کارهای انجام شده ارتقا پیدا کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان ادامه داد: شایسته است که در انجام امور فرهنگی و مذهبی از نیروهای انقلابی و متعهد استفاده بیشتری شود زیرا این افراد همواره دغدغه مند انقلاب و فرهنگی این سرزمین هستند.

حجت الاسلام فرهنگیان اظهار کرد: مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم، موضوع ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان است که این امر می‌تواند زمینه خودباوری را در بین این قشر مهیا کند، زیرا باید تلاش کنیم که ارتباط دانشگاه با بدنه جامعه هرگز قطع نشود.

وی خاطرنشان کرد: بخش علمی دانشگاه هم باید در کارهای فرهنگی و فوق برنامه حضوری مستمر داشته باشد تا اجماع فرهیختگان دانشگاه مشکلات جامعه یک به یک حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha