یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دهه فجر

حجت الاسلام امیریان از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی، هنری و بصیرتی- سیاسی در ویژه ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، در تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمّی توسعه پیدا کرده است.

وی در مورد عناوین برنامه‌ها ابراز داشت: تمرکز برنامه‌های امسال در بخش‌های ورزشی، هنری و سیاسی می‌باشد و امیدواریم مورد استقبال طلاب حوزه علمیه استان قرار بگیرد.

حجت الاسلام امیریان در مورد برنامه‌های سیاسی در دهه فجر امسال اذعان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مدارس علمیه استان، بیش از ۵۰ جلسه نشست بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید استانی و خارج از استان برگزار می‌گردد که سعی شده است با زمان بندی مناسب طلاب علاقه مند بتوانند از اساتید سایر مدارس نیز بهره مند گردند.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم مجمع سالیانه تشکل سیاسی حوزه علمیه اصفهان را نیز در همین ایام تشکیل دهیم.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد برنامه‌های هنری ویژه دهه فجر اعلام داشت: ما در چند عرصه برنامه خواهیم داشت، مسابقات خوشنویسی با حضور خوشنویسان برتر طلبه استان، فراخوان کلیپ کوتاه مرتبط با دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، توزیع فیلم‌های عمار، پخش فیلم‌های ارزشی، ارائه کلیپ‌های سیاسی به مدارس و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و ارائه نمایشگاه‌های تصویری از سایر برنامه‌های هنری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی در مورد برنامه‌های ورزشی حوزه علمیه اصفهان در دهه مبارک فجر امسال ابراز داشت: بخشی از مسابقات ورزشی حوزه در سال جاری در ایام الله ۹ دی برای چهار رشته تنیس روی میز، دارت، تیراندازی و دوی استقامت برگزار شد و بخش دوم مسابقات در ایام الله دهه مبارکه فجر نیز در دو رشته والیبال و فوتسال پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام امیریان بیان کرد: البته مسابقات مقدماتی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود و تیم‌های برتر به مسابقات نهایی در شهر اصفهان دعوت و در دو سالن برنا و توانا به مصاف هم خواهند رفت.

وی در مورد سایر برنامه‌های واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ویژه ایام الله فجر افزود: آزمون طرح رشد با عناوین ولایت فقیه و سواد رسانه در روزهای ۱۳و۲۰ بهمن از طلاب پایه‌های ۲و۳ اخذ خواهد شد و دوره آشنایی با اینستا و توئیتر با حضور طلاب و ارائه مدارک معتبر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha