یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه / نشست بصیرتی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه تاکستان گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه لازم است بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا به جوانب مختلف تأکیدات مقام معظم رهبری در انقلاب پی ببرند که علم و پژوهش، حوزه عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی و سبک زندگی مهمترین راهبردهایی است که رهبر معظم انقلاب در گام دوم به آن به خوبی اشاره کردند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: باید بر اساس گام دوم انقلاب یعنی نقشه راه حرکت کنیم که این زمینه ظهور را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، انقلاب را به آرمان‌های والایش که همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع و ظهور خورشید ولایت عظمیٰ هست در جهان ظلمت‌زده هموار خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ادامه داد: نقش روحانیت در اجرای بندهای بیانیه گام دوم به خصوص در بخش‌های اعتقادی، فرهنگی، تبیین فرهنگ کار و تلاش و مباحث اخلاقی بی‌بدیل است که باید به خوبی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: طرح ناامید کردن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی مهمترین هدف دشمنان در سال‌های گذشته و امسال است که جامعه روحانیت وظیفه دارد از ظرفیت خود در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان و ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha