یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1005010
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
نشست دهه فجر

حوزه / فرماندار شهرستان گچساران در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر میز خدمت فرمانداری و ادارات در مسجد شهیدان شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گچساران، روانبخش دیهیم، فرماندار شهرستان گچساران، ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای دهه فجر در این شهرستان پیش بینی شده که با تعامل و همکاری ادارات برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش استانی تبیین نقش مساجد به میزبانی گچساران با حضور مسئول کشوری اشاره کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دهه فجر امسال با شکوه تر از گذشته برگزار شود، تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری ۴ جشن روستایی، برپایی میز خدمت در ادارات و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

وی افزود: دهه فجر یادبود ایثار از خود گذشتگی‌ها و اتحاد است و باید برای اهداف انقلاب و آرمان‌های آن بیشتر تلاش کنیم و بار دیگر به دنیا نشان دهیم پای انقلاب و نظام خود محکم ایستاده‌ایم.

فرماندار گچساران ادامه داد: انقلاب مختص یک اداره خاص نیست، بلکه متعلق به همه اقشار مردم بوده و انتظار می‌رود تمام ادارات پای کار بیایند تا جشن‌های درخور شأن انقلاب برگزار شود.

دیهیم با اشاره به اینکه برای جلوگیری از برخی حواشی، انتخاب سخنران برای برنامه‌های دهه فجر با هماهنگی فرمانداری انجام شود، خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر میز خدمت ادارات و فرمانداری در مسجد شهیدان و عصر همان روز نیز در امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: باید وظایف ادارات مشخص و هماهنگی لازم بین ادارات برای برنامه‌های این ایام انجام شود تا تداخلی در برگزاری برنامه‌ها به وجود نیاید.

همچنین در این نشست، سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران عنوان کرد: به‌مناسبت دهه فجر ۷۰ برنامه درون سازمانی در سپاه این شهرستان برگزار می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند و برپایی میز خدمت در مناطق کم برخوردار شهرستان اشاره کرد.

وی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات حرکت خروشان مردمی به رهبری امام راحل می‌باشد، آذین بندی بازار و سطح شهر و برپایی ایستگاه صلواتی در گچساران باید انجام شود.

محمد رضا فاضل، معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران هم در این‌جلسه عنوان کرد: اگر به تاریخچه سد سازی ایران در گذشته نگاه کنیم وابستگی این صنعت به خارجی‌ها به چشم می‌خورد، اما در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی صنعت سد سازی به دست‌های توانمند مهندسان و کارگران ایران اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha