چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با صدور پیامی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

عروج ملکوتی ستاره تابناک، شخصیت دانشمند و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مرجع عظیم الشان تشیع حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی جهان اسلام را عزادار و قلوب شیعیان را آکنده از غم و اندوه فراوان است.

فقدان این مرد بزرگ و استوانه علم و تقوا بر پیکر عزیز اسلام و روحانیت ثلمه ای جبران‌ناپذیر وارد ساخت؛ ایشان فقیهی نکته سنج و دقیق النظر و مصداق بارز «صائنا لنفسه» بود که عمر شریفش را در راه اشاعه فقه آل محمد علیه السلام و پاسداری از حریم ولایت و مبارزه علیه طاغوت صرف نمود.

همراهی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش آفرینی در شورای محترم نگهبان و مسائل مهم کشور از ویژگی‌های شخصیتی و سجایای اخلاقی آن عالم وارسته و مظهر علم و تقوا بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، جامعه معظم روحانیت، حوزه علمیه و بیت مکرم و فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha