سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست مشترک

حوزه/ معاون ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب به همراه جمعی از معاونین و مسئولان دانشگاه میهمان دانشگاه علم و فرهنگ بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری، معاون ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب به همراه جمعی از معاونین و مسئولان دانشگاه میهمان دانشگاه علم و فرهنگ بود و با دکتر سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها و معاونین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اظهار داشت: این دانشگاه با بهره‌مندی از بیش از ۳۰۰ عضو هیئت علمی و حدود ۵۰۰۰ هزار دانشجو در قالب دانشکده‌های مختلف، در بیش از ۶۰ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی اهتمامی جدی در حرکت دانشگاه به سوی ارائه آموزه‌ای توأم با کارآفرینی و اشتغال‌زایی در ایران و همکاری علمی با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را دارد و در این زمینه علاقه‌مند به همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب است.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری نیز در این جلسه ضمن معرفی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: دانشگاه ادیان با داشتن ظرفیت‌های بسیار خوب در زمینه‌های فرهنگی و علمی آمادگی دارد تا همکاری‌های گسترده‌ای را در موارد تبادل استاد و دانشجو، همکاری در جذب دانشجویان بین‌الملل و بررسی ظرفیت‌های همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مشترک با دانشگاه علم و فرهنگ داشته باشد».

در ادامه وی، ضمن گفت و گو با دکتر ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، از این مجموعه دیدار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha