سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شهید علی اکبر رنجبر

طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان یزد شهادت مظلومانه مأمور انتظامی شیراز را تسلیت گفته و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کردند قوانین لازم مصوب، اصلاح و اجرا گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد در پیامی شهادت مظلومانه مأمور نیروی انتظامی شیراز را به دست اراذل و اوباش محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان یزد شهادت مظلومانه مأمور نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش را به پرسنل خدوم نیروی انتظامی و به خانواده داغدار این شهید عزیز تسلیت گفته و حمایت خود را از اقتدار و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با ناامنی و مقابله با اراذل و اوباش اعلام داشته و از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم جهت حمایت از مدافعان امنیت و پیشگیری و عدم تکرار چنین جرم و جنایت‌هایی قوانین لازم مصوب، اصلاح و اجرا گردد.

مدیریت حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرانی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    بالاترین سرمایه برای کشور نیروهای مسلح است نیروی انتظامی ارتش و سپاه اگر این جان بر کفان نباشند این کشور طعمه گرگان میشود که گاه با ردای سوادولی در نیت مزدور کشوررا نابود میکند . این چند روز اغتشاشات ماشاهد ایثار نیروی انتظامی بودیم در حالی که از قشر باسواد به اصطلاح دانشجو شاهد گل الود کردن اب برای دشمن . شاهد ان بودیم که نیروی انتظامی همه جوره به فکر امنیت کشور و مردم بودند ولی مثلا نخبگان دانشجو طبل ازادی و رفاه خود زدند و خود را بر امنیت و ارامش کشور ترجیح دادند و اساتید هم شدند پشتیبان این خودخواهی . با چنین دانشجویانی شدیم تیتر اول اینتر نشنال صعودی و بی بی سی ولی با نیروهای انتظامی با ارامش از کوچه و خیابان ها گذر کردیم سرمایه واقعی کشور نیروهای مسلح هستند که مردم و کشور و امنیتش را حتی بر جان خود برتر دانستند ما همیشه مدیون خون شهداییم و دیگر امیدی نه به اساتید و نه به دانشجویانی داریم که خود را بر مردم و وطن ترجیح دادند و مارا خوراک هر رسانه کثیفی کردند درود خدا بر نیروهای مسلح