سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
قاتل شهید رنجبر مامور انتظامی شیراز

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با بیان اینکه قاتل شهید رنجبر ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم ۱۳ بهمن ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز را با سلاح سرد مورد حمله قرار داد و او را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات درگیری پلیس شیراز و شهادت مأمور ناجا

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است، گفت: متأسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس، افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضائی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

جزئیات دستگیری از زبان رئیس پلیس

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس هم درباره جزئیات دستگیری، با بیان اینکه قاتل پس از به شهادت رساندن شهید رنجبر به یکی از روستاها فرار کرده بود، اظهار کرد: بلافاصله مأموران به محل اختفای قاتل در یکی از روستاهای شیراز مراجعه کرده و خوشبختانه او را در مخفیگاهش پیدا کردند.

وی ادامه داد: زمانی که قاتل دستگیر شد هنوز چاقویی که شهید رنجبر را به شهادت رسانده بود در دستش بود و با همین چاقو با مأموران درگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ما در همان درگیری با وجود اینکه اسلحه داشتیم و می‌توانستیم او را مورد هدف گلوله قرار دهیم این کار را انجام ندادیم و در حین درگیری پای قاتل شکست.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه قاتل حین دستگیری حالت طبیعی نداشت، افزود: احتمالاً وی مواد مصرف کرده بود و او نیز از اهالی استان فارس نیست و از مردم تقدیر می‌کنم که در این مسیر همراه نیروی انتظامی بودند و خدا را شکر قاتل در کمترین زمان دستگیر شد.

انتهای پیام

فیلم توضیحات رئیس پلیس استان فارس درباره جزئیات دستگیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کورش IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    بیاد به نیروی انتظامی حق تیر بدن تا بتونن از خود دفاع کنند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 2
    بیاد ابان ۹۸ فتنه بنزین که با تبر و قمه به ماموران پلیس حمله کردن و ماموران از سلاح استفاده‌ نکردن با قانون اصلاح شود
  • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 1
    چرا باید صورت این مجرم بی رحم رو مردم نبینن مثلاً میخواین آبروش حفظ بشه؟؟؟ مجرم قاتل آبرو میخواد چیکار باید کسی که این طور بیرحمانه یک پدر رو می‌کشه سوای مجازات قانونی رسوا بشه که درس عبرتی بشه.