چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سردار میر حیدری

حوزه/ سردار میرحیدری گفت: امسال ۹ مرحله طرح ذوالفقار، پنج مرحله طرح محرم و پنج مرحله طرح قدس با همکاری و تعامل دستگاه قضائی، بسیج و دستگاه اطلاعاتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، صبح امروز به همراه معاونین و فرماندهان بخش‌های مختلف انتظامی استان در دیدار با امام جمعه اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، هدف از این دیدار را تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های شهدا عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی استان بر اساس رسالت سنگینی که بر عهده دارد در حراست از ارزش‌های انقلاب همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نمی‌کند.

وی افزود: امروز علی رغم برخی مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، اما بحمدالله با مجاهدات مأموران پلیس و ایجاد وفاق و همدلی با سایر دستگاه‌های امنیتی، استان اصفهان در بین استان‌های درجه یک از نظر کنترل جرایم و مجرمان شرایط بسیار مطلوبی دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امسال ۹ مرحله طرح ذوالفقار، پنج مرحله طرح محرم و پنج مرحله طرح قدس با همکاری و تعامل دستگاه قضائی، بسیج و دستگاه اطلاعاتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان اجرا شده که دستاوردهای خوبی به همراه داشت و میزان جرایم به ویژه سرقت به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در حوزه جرایم خشن نسبت به سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشته‌ایم، همچنین در این مدت سرقت خشن از منازل ۳۴ درصد، مغازه‌ها ۳۱ درصد، خودرو ۱۸ درصد و موتورسیکلت ۱۶ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha