سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علمیه خواهران نقده

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت:امروز زنان باید همچون بانوان دوران انقلاب که از ارزش زن و خانواده دفاع کردند، برای دفاع از حریم انقلاب، دین، عفاف و حجاب تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، کبری داننده امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و جلسه سه شنبه‌های مهدوی که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان نقده برگزار شد، با بیان اینکه ماه رجب دارای فضائل بسیاری است، اظهار داشت: باید از این فرصت‌ها برای تقویت معنویت استفاده و با خدای خود ارتباطی بیشتر از گذشته برقرار کرد و خودمان را برای مهمانی خدای متعال آماده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن مبارزه با طاغوت یکی از مهم‌ترین وظایف مسلمین است و این ایام بهترین فرصت برای الگو گرفتن از مبارزات انقلابیون علیه ظلم و طاغوت است؛ مردم آگاه زمان انقلاب آیات قرآن را به خوبی درک و بدان عمل کردند و خداوند نیز آنها را یاری رساند و توانستند بر ظلم و جور پیروز شوند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما آماده کردن جامعه برای ظهور امام زمان (عج) است و در این راه باید با اعمال خود دیگران را به جمع منتظران ظهور ملحق کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز علیه مهدویت و ظهور هجمه‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی وارد می‌کند، گفت: دشمن مسائلی از جمله مهدویت و خانواده‌ها را نشانه گرفته است و به دنبال این است که بنیان‌های خانواده و احترام والدین و فرزندان و زن و شوهر را از بین ببرد و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنیم.

داننده تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب فرهنگی جامعه، لازم است بیش از گذشته با امام عصر (عج) ارتباط معنوی برقرار کنیم و با تهذیب نفس و تعلیم در مسیر ولایت مداری و اطاعت از امام عصر قدم برداریم و مهدویت و ظهور را نیز تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه امروز زنان باید همچون بانوان دوران انقلاب که از ارزش زن و خانواده دفاع کردند، برای دفاع از حریم انقلاب، دین، عفاف و حجاب تلاش کنند، گفت: تقوا، خویشتنداری، تربیت نفس و اعتماد به قدرت الهی از عواملی بود که موجب تأثیرگذاری امام خمینی (ره) بر مردم شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha