شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جیکب آباد جشن انقلاب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که امروز از میوه پاک آن عطر حقیقت و راستی در جهان می پیچد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه خدیجة الکبری جیکب آباد پاکستان مراسمی با عنوان «انقلاب اسلامی؛ شجره طیبه» برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، ملک اقرار حسین دبیر مرکزی امور کارکنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان، منور حسین جعفری معاون دبیر کارکنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین عابد حسین فایزی مدیر مدرسه علمیه خاتم النبیین، خانم رقیه سلطانه مدیر مدرسه علمیه خدیجة الکبری و دیگران سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقصودعلی دومکی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که امروز از میوه پاک آن عطر حقیقت و راستی در جهان می پیچد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی، نهضت انقلاب اسلامی را در دنیای ظلم و فقر به تنهایی آغاز کرد و با یاری خداوند و توسل به ائمه اطهار در آن موفق شد.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی راه آزادی و آزادگی و راه حق و راه کربلا است که باید از آن پیروی شود.

ملک اقرار حسین نیز در این مراسم گفت: نیروهای شیطانی جهان برای بستن راه انقلاب اسلامی متحد شدند اما انقلاب در هر مرحله امتحان پیروز شد. رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، انقلاب اسلامی و امت اسلامی را به بهترین نحو ممکن رهبری کرده‌اند. خداوند این مرد فقیه و رهبر معظم را نگه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha