چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
مرتضی مطیعی

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم گرامیداشت سردار مهدی مهدوی نژاد، گفت:ما باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در مراسم بزرگداشت سردار مهدی مهدوی نژاد، در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان، با اشاره به گشاده رویی و اخلاق پسندیده سردار مهدوی نژاد، گفت: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: این گونه نیست که رسیدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند، بلکه راه شهدا رفتنی و دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های برجسته سردار حاج مهدی مهدوی نژاد استقامت بود؛ در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی نژاد اشاره کرد و افزود: ایشان در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی حاج مهدی بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha