چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
روایت گری شهدا

حوزه/ مسئول انجمن راویان دفاع مقدس گفت: در کل کشور ۱۷ هزار طلبه و روحانی در دفاع مقدس حضور داشتند که از این تعداد بالغ بر ۴ هزار ۵۰۰ نفر شهید شدند و سهم استان گیلان ۱۵۲ روحانی شهید بود و حدوداً ۱۶۰ نفر در استان جانباز و ۲ نفر آزاده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، قربان حق‌بین، مسئول انجمن راویان دفاع مقدس لنگرود، امروز در مراسم روایت‌گری خاطرات شهدای روحانی در مدرسه امیرالمومنین (ع) رشت گفت: امروز رهبر عزیز انقلاب به حضور جوانان نیاز دارد.

وی ادامه داد: در کل کشور ۱۷ هزار طلبه و روحانی در دفاع مقدس حضور داشتند که از این تعداد بالغ بر ۴ هزار ۵۰۰ نفر شهید شدند و سهم استان گیلان ۱۵۲ روحانی شهید بود و حدوداً ۱۶۰ نفر در استان جانباز و ۲ نفر آزاده هستند؛ در کل کشور حدود ۲ هزار جانباز طلبه روحانی و ۸۰ آزاده وجود دارد.

مسئول انجمن راویان دفاع مقدس افزود: نباید باعث به گناه افتادن دیگران بشویم؛ روزی به شهید ابراهیم هادی گفتند، شما که از باشگاه می‌آمدی لباس تنگ بر تنت بود و دوتا نامحرم دنبال شما راه افتاده بودند، شهید وقتی این را شنید، موهایش را از ته زد و لباسش را به جای کیف، در یک پلاستیک گذاشت و یک لباس ساده پوشید، دوستان شهید گفتند چرا این‌طوری شدی، شهید ابراهیم هادی گفت: نمی‌خواهم باعث به گناه افتادن کسی شوم، ما هم باید اینگونه باشیم.

انتهای پیام

خبرنگار: عباس افشاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha