چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جلسه با منابع طبیعی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه گیلان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه گیلان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به امضای حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه استان و حجت الاسلام سیدباقر احمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان به نمایندگی از دکتر میرحامد اختری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان رسید.

حجت الاسلام احمدی در این جلسه با اشاره به اجرای پویش سبز در سراسر کشور گفت: در صددیم که با همکاری حوزه علمیه استان در هفته منابع طبیعی، کاشت نهال انجام شود، البته حفاظت از درختان و نهال‌ها به مراتب مهم‌تر از کاشت است، زیرا اگر حفاظت اتفاق نیفتد، نهال رشد نخواهد کرد.

وی افزود: آمادگی داریم تا طلاب و روحانیون را در جهت حفظ منابع طبیعی آموزش دهیم تا در روستاها جهت تبلیغ و اطلاع اهالی روستا نقش ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور هم در ادامه جلسه گفت: مبلغین آمادگی دارند تا مردم روستاها را با منابع طبیعی همراه کنند، مخصوصاً در روزهایی که مردم بیشتر در طبیعت حضور دارند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ادامه داد: اجرای پویش سبز ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه گیلان افزود: تفاهم‌نامه نباید در روی کاغذ بماند و به صرف امضا و جلسه اکتفا نشود، بلکه باید عملیاتی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha