یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست مدیران مدارس قم باحضور آیت الله اعرافی

حوزه/ کار تعلیم و تربیت سخت و بسیار دشوار است. این دوره را با وجود مخاطرات، هجمه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، ولنگاری فضای مجازی از زمانهای بسیار دشوار تربیتی تلقی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در نشست مدیران مدارس علمیه سطح یک قم که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه جهانگیرخان قم برگزار شد، گفت: مدیران طلایه داران علم و تهذیب در مدارس علمیه هستند و این افراد اگر تقویت و حمایت شوند، جوانان بسیار خوبی برای آینده جامعه اسلامی هم تربیت می‌شوند، لذا تحقق این امر برای اعتلای دین و جامعه امری ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه رشد قم، با اشاره به برگزاری نشست مدیران مدارس علمیه سطح یک، بیان داشت: تشکیل چنین جلساتی، سبب تقویت روحیه، پی گیری و رفع مشکلات مدیران می‌شود و آنها را دلگرم به فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی می‌کند.

وی بیان داشت: کار تعلیم و تربیت سخت و بسیار دشوار است. سال‌های زیادی در عرصه تعلیم و تربیت مشغول فعالیت هستم، ولی این دوره را با وجود مخاطرات، هجمه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، ولنگاری فضای مجازی از زمانهای بسیار دشوار تربیتی تلقی می‌کنم.

مدیر مدرسه علمیه رشد برگزاری جلساتی برای جبران برنامه تعطیلات نوروزی در تابستان، هم افزایی برای آسیب‌های پژوهش و اقداماتی در این رابطه، برگزاری جلساتی برای تقویت امر تهذیب و اخلاق طلاب، برگزاری جلساتی در مورد مشکلات مدارس علمیه و ارائه راهکار در این رابطه، برگزاری جلساتی در مورد تقویت و آسیب‌های سیاسی و افزایش سطح آگاهی معرفتی و سیاسی طلاب، برگزاری جلساتی در مورد سلامت طلاب را از مهمترین فعالیت‌های نشست مدیران عنوان کرد.

وی عدم تشکیل ساختار مدارس علمیه را از جمله مشکلات مدارس علمیه عنوان کرد و خواستار رفع این مشکل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha