دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: مدیرانی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند به دور از جایگاه جامعه اسلامی و دین است و باید با این پدیده ناپسند در کشور به صورت قاطع مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: ایران از بسیاری جهات دارای اقتدار و صلابت است، بنابراین باید در بحث امنیت معیشتی نیز کارهایی صورت بگیرد تا جامعه به جایگاه واقعی خود برسد.

امام جمعه سنندج گفت: بی گمان در کنار امنیت و حفاظت از مرزهای مملکت، تلاش برای امنیت اقتصادی و معیشتی نیز در جایگاه خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همه ملت چشم امید به دولت و مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری بسته‌اند، بنابراین انتظارم داریم که مدیران و وزرا در این باره نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشد.

ماموستا رستمی اظهار کرد: برخی از مدیران و مسئولان در کشور حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند که این امر به دور از جایگاه جامعه اسلامی و دین است و باید با این پدیده ناپسند در کشور به صورت قاطع مبارزه کرد.

این عالم اهل سنت یادآور شد: کسانی که در هر پست و منصبی که قرار دارند باید بدانند که فردای قیامت باید پاسخگوی کردار خود در پیشگاه خداوند باشند.

امام جمعه سنندج گفت: دولت برای رسیدن اقتصاد به تعادل و آرامش تمام تلاش خود را معطوف دارد و این امر با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن سالروز مبعث رسول اکرم (ص) بیان کرد: پیامبر برای تمام عالم بشریت مایه فخر و بزرگی است، این رسول رحمت بهترین و کامل‌ترین معلم و آموزگار برای همه ماست که بتوانیم یک زندگی در راستای خدا و اسلام داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha