دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / همایش ملی فناوری نرم ، شبکه سازی و چهارمین همایش تسهیل گران پیوند آسمانی

حوزه/ میرعلی ملک، گفت: برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی در جهت تسهیل امر ازدواج اختلاف سلیقه‌ها را باید حل کرد و فعالان جبهه فرهنگی با اتحاد و وحدت رویه پیش بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، راضیه میرعلی ملک عضو ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه خواهران در همایش ملی فناوری نرم، شبکه سازی و تسهیل گران ازدواج که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث با اشاره به اهمیت شبکه سازی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۲ و در جمع تعدادی از فعالان جبهه فرهنگی فرمودند به میان مردم بروید و افراد دغدغه مند را شناسایی و متشکل کنید.

وی افزود: جبهه و شبکه ای که می‌خواهد تشکیل شود باید دارای ابتکار عمل و برنامه مدون باشد.

میرعلی ملک، خاطرنشان کرد: برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی در جهت تسهیل امر ازدواج اختلاف سلیقه‌ها را باید حل کرد و فعالان جبهه فرهنگی با اتحاد و وحدت رویه پیش بروند.

وی پشتیبانی لازم برای افراد فعال را از نیازهای این اشخاص دانست و گفت: تسهیل گران ازدواج نیازمند حمایت‌های حقوقی مختلف در مواجهه با سازمان‌ها هستند.

عضو ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: درصد زیادی از تسهیل گران ازدواج آمار و تحلیل دقیق و علمی از دلایل کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن سن آن ندارند؛ لازم است این آمار در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه ترویج ازدواج آسان افزود: باید از طریق ابزارهایی همچون رسانه گفتمان سازی فرهنگی برای امر تسهیل ازدواج صورت گیرد.

میرعلی ملک بیان داشت: به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت و ظرفیت‌های استان قم، باید گفتمان سازی برای حل مسائل زیرساختی پیش روی تسهیل گران امر ازدواج عملیاتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha