یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / آیین مراسم درختکاری در حوزه علمیه خواهران استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امروز لازم است تا طلاب همه آحاد جامعه و فرزندان خود را برای حفظ این سرمایه‌های ارزشمند آگاهی داده و در این زمینه رسانه‌ها نیز می‌توانند درباره فرهنگ صحیح نگهداری از درختان به خوبی نقش ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو صبح امروز در مراسم درختکاری در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مسئله کاشت درخت در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز لازم است تا طلاب همه آحاد جامعه و فرزندان خود را برای حفظ این سرمایه‌های ارزشمند آگاهی داده و در این زمینه رسانه‌ها نیز می‌توانند درباره فرهنگ صحیح نگهداری از درختان به خوبی نقش ایفا کنند.

حجت الا سلام کاظم‌لو خاطرنشان کرد: خداوند نعمت‌های خود را در قالب طبیعت و منابع طبیعی به بشر ارزانی داشته و همه وظیفه دارند تا از آن صیانت کنند و قدردان آن باشند تا این نعمت‌ها نیز بیشتر شود.

وی ادامه داد: باید همه کاشت درخت را جدی بگیریم و فضای کوچکی از محیط کار خود و زندگی را به کاشت نهال و درخت اختصاص دهیم تا از زیبایی الهی نیز برخوردار شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: بهترین راه برای هوای پاک، گسترش درختکاری است که خوشبختانه این مسئله در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام کاظم‌لو بیان کرد: درخت مظهر زندگی، شادابی و طراوت است و باید فرهنگ حفظ، احیاء و توسعه جنگل‌ها و حفظ طراوت و شادابی در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha