یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ه

حوزه / همزمان با میلاد باسعادت حضرت سیدالشهدا(ع)، آیین رونمایی از مجموعه کتاب های چهره بین المللی مقاومت، پرچمداران صنعت موشکی و دانش هسته ای کشور، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با میلاد باسعادت حضرت سیدالشهدا(ع)، آیین رونمایی از مجموعه کتاب های چهره بین المللی مقاومت، پرچمداران صنعت موشکی و دانش هسته ای کشور از طرف فرماندهان دوران دفاع مقدس و بسیجیان کاشان، دوشنبه ۱۵اسفند ۱۴۰۰ با حضور مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، ائمه جمعه و جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستانهای کاشان و ری، در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه کاشان در این مراسم با تبریک سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک روز پاسدار به سبز پوشان کشورمان، اظهار داشت : هیچ مولودی در جهان همانند حضرت سیدالشهدا (ع) از درون اشک، گریه و ناله پا به عرصه گیتی نگذاشت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، به نقش سپاه پاسداران حفظ و صیانت از انقلاب و کشور اشاره کرد و گفت: امروز سپاه حافظ ارزش های اسلامی است.

وی به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه هنوز گوشه ای از رشادت های این سردار رشید اسلام به تصویر کشیده نشده است، خاطرنشان کرد: رونمایی امروز از چند جلد کتاب برکات وجودی سرداران شهید سلیمانی و تهرانی مقدم گوشه ای از خدمات این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سردار سلیمانی با هدایت جنگ به قلب دشمن، دیوارهای صهیونیست ها را آسیب پذیر کرد، افزود: اگر مدیریت حاج قاسم در دفاع از مرزهای کشورمان نبود، معلوم نبود چه بلایی به سرمان می آمد.

آیت الله سلیمانی، به مژده نزدیک بودن فروپاشی اسرائیل بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کسانی که با حماقت، ذلت و زبونی و آویزان شدن به طناب پوسیده آمریکا در مسیر ایجاد روابط عادی با اسرائیل بودند، مسیر حال سقوط را طی خواهند کرد.

وی، تصریح کرد : قطعا در آینده بلایی که امروز آمریکایی ها برسر اوکراین آوردند، بر سر مزدورانی که در منطقه با آمریکا و اسرائیل رابطه دارند، خواهد آمد.

امام جمعه کاشان، به نقش مرجعیت انقلابی در پیروزی انقلاب و دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنان از طریق شبکه های ارتباطی سعی کردند با کم رنگ کردن مرجعیت دینی، جوانان و نوجوانان را به غرب گرایش دهند، ولی شهادت حاج قاسم سلیمانی نقشه های آنها را خنثی کرد.

وی، تصریح کرد : با شهادت سردار سلیمانی ضمن تزریق معنویت به جامعه جهانی، نسل جوان و نوجوان نیز به سوی ارزش های انقلابی هدایت شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، در پایان با قدردانی از تهیه کنندگان آثار شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم، گفت : اینکه امروز می بینیم کنار تصویر امامین انقلاب تصویر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می درخشد، به خاطر این است که این شهید عزیز را نمادی از مقاومت می دانیم .

در این مراسم پس از رونمایی از کتاب های چهره بین المللی مقاومت، پرچمداران صنعت موشکی و دانش هسته ای کشور، از خانواده معظم شهدای مقاومت، امنیت و مدافعین حرم در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و صنعت موشکی و دانش هسته ای کشور تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در پایان این مراسم به مناسبت روز درختکاری دو اصله درخت به دست آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان و حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) کاشته شد .

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha