دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر:مراسم کلنگ‌زنی مجتمع چند منظوره ملی و بین المللی نهج البلاغه در کاشان

حوزه / به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم کلنگ زنی مجتمع چند منظوره ملی و بین المللی نهج البلاغه در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به مناسبت اعیاد شعبانیه، امروز مراسم کلنگ زنی مجتمع چند منظوره ملی و بین‌المللی نهج البلاغه با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیر بنیاد بین المللی نهج البلاغه، سرپرست فرمانداری، روحانیون، خانواده معظم شهدا، خیرین و مدیران و معاونین حوزه علمیه کاشان و میهمانانی از کشور پاکستان در زمینی به مساحت ۲ هزارمتر مربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع در سه طبقه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در بلوار گلستان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیر موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان، در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امیدواریم با ساخت این مجتمع چند منظوره ملی و بین‌المللی نهج البلاغه در کاشان بتوانیم به سهم خود کلام حضرت علی (ع) را از غربت بیرون بیاوریم.

وی با بیان اینکه کلام امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه خط بطلان بر تمام تبلیغات مسموم مستکبرین جهان است، گفت : حضرت علی(ع) به مالک اشتر می‌فرمایند: "حتی کسانی که دین‌دار هم نیستند در دین اسلام می‌توانند با شما زندگی کنند".

مدیر موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با بیان اینکه امیدواریم با احداث مجتمع بین المللی در کاشان بتوانیم کلام علی (ع) را در کشورهای مسلمان گسترش دهیم، یاد آور شد : از مسئولان و خیرین شهرستان کاشان انتظار داریم در کمک به ساخت این مجتمع بین‌المللی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مجتمع در سه طبقه که شامل مجموعه خوابگاهی، آمفی تئاتر، کلاس‌های درس، مجتمع اداری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبز، با کمک خیرین احداث خواهد شد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha