سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای سادات استان قم در مسجد مقدس جمکران

حوزه/مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تا کنون به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کاروان منتظران ظهور به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند، گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته برای اعزام ۹ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

محمد نادرالاصلی امروز ۱۶ اسفند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون در ایام مهدویت توفیق پیدا کردیم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کاروان منتظران ظهور را از سطح استان به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران راهی کنیم، اظهار داشت: این حرکت با ۵۳ مجموعه رزمندگان که دارای مدیران جهادی، هیئات قوی و کارآمد هستند و حرکت توسط خودشان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی برای اعزام ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با حضور ۹ هزار نفر پیش‌بینی شده است، خبر داد: حرکت کاروان در روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه مصادف با ۱۱ شعبان از شهرستان‌های ۲۶ گانه استان و از شهر اصفهان از گلستان شهدا آغاز می‌شود و نیاز است خواهران و برادران در مجموعه هیئات رزمندگان شهرستان‌ها اقدام کنند و در استان اصفهان نیز از طریق ستاد هیأت رزمندگان، سایت و تلفن‌های اعلام شده ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه هر سال پیش از شروع برنامه مشتاقان حضور پیدا می‌کنند و نقش خود را ترسیم می‌کنند تا نقش منتظر واقعی را داشته باشند، تصریح کرد: پیش‌بینی‌مان این است که این حرکت با استقبال وسیع مردم روبرو خواهد شد و افرادی که برای شرکت در این برنامه مایل هستند، هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا در لیست زائران قرار بگیرند.

تقبل هزینه های سفر توسط خیرین

وی پیرامون هزینه‌های این سفر گفت: هیأت رزمندگان تقبل کرده است در صورتی که هر مجموعه و محله اتوبوس اعزام را تهیه کند، سایر هزینه‌های فرهنگی، اطعام و سایر را با استفاده از خیران پرداخت کند.

نادرالاصلی با بیان اینکه این حرکت مهدوی سرآغاز حرکت‌های بزرگی است که جامعه مهدوی نیاز به آن دارد تا خود را برای ظهور منجی بشریت آماده کند، یادآور شد: این حرکت خالصانه و به دور از تشکل‌های سیاسی یعنی کاملا مردمی است و بر همین اساس خداوند برکت خود را شامل این اقدام خواهد کرد.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان تأکید کرد: حرکت جمعی به سمت مسجد مقدس جمکران حرکتی نمادین و برای اعلام آمادگی برای حضور در رکاب صاحب‌الزمان(عج) است.

وی در خصوص برنامه کاروان در روز حرکت توضیح داد: زمان حرکت پس از اقامه نماز ظهر و عصر است، حدود ساعت ۵ بعد از ظهر کاروان به مسجد مقدس جمکران خواهد رسید و در آنجا مورد استقبال تشریفات مسجد مقدس جمکران قرار خواهد گرفت، پس از آن نماز مغرب و امام زمان(عج) را در مسجد اقامه و سپس در شبستان کربلا برنامه مناجات شعبانیه، مولودی، سخنرانی و تقدیر از مدیران کلان کشور اصفهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha