چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار با جونان با صفایی بوشهری

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با جوانان، جمعی از جوانان استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان، صبح امروز جمعی از جوانان استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در این نشست که جمعی از جوانان شهرهای عالیشهر و چغادک نیز حضور داشتند و در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می شد، چند تن از خواهران و برادران در رابطه با حوزه های مختلف این دوشهر از جمله مسائل فرهنگی، ایجاد مجتمع فرهنگی، هزینه بالای خرید مسکن و اجاره بها، مبلمان شهری به بیان نکات خود پرداختند.

کمبود فضای ورزشی، لزوم رسیدگی به فقرا و نیازمندان، لزوم حل سه راهی چغادک در اتوبان بوشهر به برازجان و مسائل زیرساختی و عمرانی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نیز در ادامه ضمن بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده، به مسائل و پرسش های بیان شده پاسخ گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha