سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ تهیه کننده برنامه"آفتاب شرقی" تصریح کرد: استفاده مؤثر از ابزار هنری و رسانه ای در راستای جهاد تبیین، نیازمند خلاقیت و توجه به اقتضائات زمانه است.

سیدمحمدحسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که از نگاه مقام معظم رهبری، جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است، اظهار داشت: این بیان و رهنمود حضرت آقا، نشان دهنده آن است که همه ما در هر پست و مقام و جایگاه و مسئولیتی که هستیم ولو به عنوان یک شهروند عادی در این خصوص باید اهتمام مناسب داشته باشیم و خلاصه این که بی تفاوت از کنار این قضیه عبور نکنیم.

وی افزود: از سوی دیگر همان طور که رهبر عزیزمان اخیراً فرمودند اختصاص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کار غلطی است که باید از آن پرهیز کرد بلکه تحقق این مهم نیازمند فرهنگ سازی و دغدغه مند کردن آحاد مردم و مسئولان نسبت به اهمیت و ضرورت مسأله است.

این تهیه کننده و مستندساز حوزوی همچنین با تأکید بر این که نقش مهم و کلیدی رسانه ها به خصوص رسانه ملی در توجه جدی به این مساله انکارناپذیر است، گفت: ما باید در استفاده از ابزار هنر و رسانه، خلاقیت و نگاه روزآمد را چاشنی فعالیت هایمان کنیم تا این رویکردها در راستای جهاد تبیین در سطح کلان جامعه، موثر و مفید واقع شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال های پیش رو با توجه به تجربه های اندوخته شده در قبل بتوانیم در عرصه جهاد تبیین، موفق و مؤثر ظاهر شویم و به این وسیله زمینه رضایت خدای متعال و اهل بیت(ع) را در دفاع از دین و انقلاب و مکتب فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha