چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با سفر به شهر مقدس قم با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز با سفر به شهر مقدس قم با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش: وی ابتدا با حضور در حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع کریمه اهل بیت، به همراه سردار فیضی فرمانده انتظامی استان قم و حجت الاسلام والمسلمین پور میرزایی رئیس عقیدتی سیاسی ناجای قم، با آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه دیدار های خود به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفت و با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، دیدار و گفت و گو نمود و سپس با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در خیابان شهدا و همچنین با حضور در دفتر حضرت آیت الله سبحانی در بلوار امین با این مراجع تقلید، ضمن دیدار و گفت و گو از برنامه های فرهنگی، سیاسی و عقیدتی سازمان عقیدتی نیروی انتظامی گزارشی ارائه کرد.

خاطرنشان می شود: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عصر امروز نیز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع معظم تقلید، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha