دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ورزشکاران

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: در سالجاری ۱۸۵۰ نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدا در رشته های مختلف ورزشی حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند گفت:در سالجاری ۱۸۵۰ نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدا در رشته های مختلف ورزشی حضور یافتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه این افراد در تمرینات ورزشی حضور یافتند، افزود: سال جاری همچنین برگزاری مسابقات ورزشی برای ۴۶۰ نفر از ایثارگران را داشتیم که در داخل و خارج از استان قم انجام شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت تعدادی از ایثارگران موفق به کسب عنوان و مدال های مختلف ورزشی شدند و از ۲۲ نفر از قهرمانان ورزشی تقدیر صورت گرفت که از آن جمله کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک توسط تیم والیبال نشسته بود.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: همه این اقدامات در راستای تشویق به ورزش های همگانی و ایجاد انگیزه همراه با حمایت و حضور ورزشکاران ایثارگر در بخش ورزشهای قهرمانی است.

وی تاکید کرد: ورزش موجب نشاط روحی و ارتقای سلامت جسمی ایثارگران است و تشویق به ورزش به ویژه ورزش های همگانی برای همه به ویژه ایثارگران ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha