دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
السيد هاشم الحيدري: "الثأر لدماء الحاج قاسم سليماني وأبو مهدي المهندس لن يتحقق إلا بزوال إسرائيل وطرد أمريكا"

حوزه/ دبیرکل جنش عهدالله عراق تصریح کرد: مردم ایران پس از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، تهاجمات فرهنگی و فتنه‌های مختلف حامی و پشتیبان ولایت فقیه خودشان بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله و از رهبران مقاومت اسلامی عراق شامگاه پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در ویژه برنامه جشن میلاد مهدی موعود(عج) در سخنانی اظهارکرد: در زمان غیب صغری امام زمان(عج) شیعیان با چهار نایب حضرت بیعت می کردند و ارعاب، فتنه ها در زمان غیبت اینگونه در امان می مانند و در غیبت کبری نایب امام زمان، فقها و مراجع عظام تقلید و نایب امام زمان(عج) برای یاوری حضرت بر روی زمین هستند.

وی ادامه داد: یاوران حقیقی امام زمان(عج) کسانی هستند که در فراز و نشیب های جامعه دست در دست ولی فقیه خود دارند و او را همراهی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری بیان کرد: مقدس ترین و بهترین اقدامی که در غیب کبری حضرت مهدی(عج) رخ داد، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی شما ملت بصیر شکل گرفت و بعد از آن در جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف با تقدیم خون خود، همراهی امام امت و بصیرتی که داشتند همانند صدر اسلام عمل نکردند که بعد از پیامبر(ص) امت اسلام بجز معدودی از افراد به راه دیگری رفتند و زمانی که امیرالمؤمنین(ع) این صحنه را دید به عمار گفتند؛ «أین عمار». ملت ایران ثابت کرد با وفاداری، غیرت و با همه فراز و نشیب هایی که هست پای انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه خود ایستاده اند و مصداق «أین عمار» نشدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران این پشتیبانی و حمایت در صحنه را همانطور که در کتاب ها، کتابخانه و حوزه ها بیان می شود را در میدان عمل و در صحنه به نمایش گذاشتند و شهید، جانبازتقدیم این نظام و انقلاب کردند.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق تأکید کرد: یاوران حقیقی شما هستید که با عزت، اقتدا و غیرت پای انقلاب و نایب امام زمان(عج) ایستاده اید و ان شاءالله به زودی شاهد از بین رفتن رژیم کودک کش صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha