شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بازدید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با حضور در مجتمع توانبخشی ایثار ضمن بازدید از این مجتمع گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم ایشان مرضی رضای خداوند و موجب خشنودی شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار، گفت: ایجاد این مرکز و تلاش برای راه اندازی همه بخش های آن موجب ارتقای سلامت جامعه ایثارگر این الگوهای صبر و ایثار و مقاومت است.

امام جمعه قم تاکید کرد: خانواده شهدا برای حفظ اسلام، عزت، امنیت و اقتدار این مرز و بوم جان خویش را فدا کردند و خدمت به بازماندگان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس امروز وظیفه همگان و مایه افتخار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این بازدید امام جمعه قم را همراهی می کرد و در خصوص پروژه توانبخشی ایثار اشاره کرد: مجتمع توانبخشی ایثار در دو فاز طراحی شده که فاز اول راه اندازی شده و هم اکنون فاز دو مراحل پایانی ساخت و ساز را طی نموده و این پروژه با ۹۲درصد پیشرفت روبروست.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۲۵۰میلیارد ریال است که تا کنون ۱۰۰میلیارد ریال اختصاص یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha