یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان طی پیامی، ارتحال آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی آمده است :

انا لله و انا الیه راجعون

خبر اندوه بار ارتحال عالم ربانی، مجاهد مخلص و محدث بزرگ حضرت آیت الله محمدی ری شهری (رحمت الله علیه) موجب تأثر فراوان گردید.

این روحانی سلیم النفس که سابقه‌ای طولانی در دوران مبارزاتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) داشتند همواره با اطاعت از اوامر امامَین انقلاب و با صلاح و سِداد در عرصه های متنوع به ایفای نقش پرداختند.

خدمتگزاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، تاسیس مراکز علمی به هدف تفسیر کلام الله و ترویج سخنان آل الله علیهم السلام، خلق آثار حدیثی ماندگار، سرپرستی حجاج ایرانی، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسوولیت پذیری شایسته در دوره اول وزارت اطلاعات و مناصب متعدد قضایی از جمله دادستانی کل کشور و دیگر تلاش های مجاهدانه، از ایشان چهره‌ای برجسته و کم‌نظیر پدید آورده بود که دارای مواقفی بس افتخار آمیز است.

طوبی له وحُسنُ مَآب.

اینجانب ضایعه تلخ فقدان این کارگزار امین و شجاع انقلاب را محضر مقام معظم رهبری حفظه الله، مراجع بزرگوار تقلید اَدام الله ظلّهم، حوزه‌های علمیه، عموم همکاران و ارادتمندان به ایشان، و همچنین تمامی بازماندگان از بیت مکرمشان و نیز بیت مرحوم آیت الله مشکینی (طاب ثراه)تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم از درگاه احدیت رحمت واسعه و همجواری با اولیای طاهرینش را مسئلت می‌نمایم.

عباسعلی سلیمانی

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha