یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ آیت الله حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، ارتحال آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در پیام آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده رهبر انقلاب در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ.ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً.فَادْخُلِی فِی عِبَادِی.وَ ادْخُلِی جَنَّتِی"

دریافت خبر ارتحال عالم فرهیخته و مجاهد آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد محمدی ری شهری (رضوان‌الله‌علیه) موجب تألم خاطر گردید؛

شخصیتی که پیوسته در تمام مراحل انقلاب سخت ترین و حساس ترین مسئولیتها را به جان خرید و تا آخرین لحظات حیات پر برکت خود از تلاش و فعالیت فروگذار نشد.

آن مرحوم در سنگر دولت وزارت اطلاعات و در سنگر قوه قضائیه قضاوت در دادگاه انقلاب و ریاست دادگاه ویژه روحانیت و دادستانی کل و در سنگر امور دینی سرپرستی حجاج، به نمایندگی از مقام معظم رهبری و همچنین تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، را به عهده گرفت و در سنگر علم، دانشگاه قرآن و حدیث را تاسیس نمود. و همچنین تألیفات ارزنده‌ای را به یادگار گذاشت و در بیانی کوتاه وی از یاران صدیق و وفادار انقلاب و رهبری و از چهره‌های درخشان و گرانقدر علمی، سیاسی و فرهنگی کشور، محسوب می‌شد.

این جانب مصیبت فقدان این عالم وارسته را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و برای وی از خداوند رحمان رحمت و غفران و جهت بازماندگان صبر و سلوان و اجر بی پایان مسألت می‌نمایم.

نماینده مقام معظم رهبری مد ظله در عراق
و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان
سید مجتبی حسینی - نجف اشرف ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha