دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید

حوزه/ استاندار قم طی بازدید شبانه از یگان انتظامی حرم مطهر و ستاد های اسکان نواحی ۱ و ۴، بر لزوم توجه بیشتر به تامین امکانات رفاهی مورد نیاز زائرین و مسافرین نوروزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد تقی شاهچراغی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از روند خدمات نوروزی دستگاه ها، از یگان انتظامی حرم مطهر و ستاد های اسکان ناحیه ۱ و ۴ آموزش و پرورش بازدید کرد.

استاندار قم ابتدا با حضور در یگان انتظامی حرم مطهر، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی در طول تعطیلات نوروز افزود: تامین امنیت و استقرار نظم بویژه برای مسافرین و زائرین از ارکان مهم طرح های نوروزی است و خوشبختانه استان از این حیث وضعیت خوبی دارد.


شاهچراغی همچنین در بازدید از ستاد های اسکان ناحیه ۱ و ۴ آموزش و پرورش استان، ضمن بررسی روند پذیرش و اسکان مسافرین و میهمانان نوروزی در مدارس و فضاهای آموزشی، یاد آور شد: با تلاش های آموزش و پرورش و همکاری سایر بخش ها، امکانات خوبی برای اسکان مسافرین نوروزی با اولویت فرهنگیان عزیز در قم مهیا شده است.


استاندار همچنین با اشاره به موقعیت زائرپذیری قم تصریح کرد: در نظر داریم تا با ایجاد شرایطی مناسب، مدت زمان ماندگاری مسافرین و در نتیجه آن توسعه اقتصاد خُرد در استان فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha