دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ در مراسمی با حضور معاون وزیر ارشاد اسلامی، علی اصغر دریایی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در مراسمی که امروز در مجتمع فرهنگی هنری فجر شهر سنندج با حضور سیدمحمد هاشمی، معاون وزیر ارشاد اسلامی برگزار گردید، «علی اصغر دریایی» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

«علی اصغر دریایی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم گفت: فرهنگ‌ همانند هوایی است که تنفس می‌کنیم، بنابرین اگر این هوا تمیز باشد، انسان‌ سالم‌تر و کامل‌تر خواهد بود در غیر این صورت انسان به همان اندازه عملکردش دچار مشکل و نوسان می گردد.

مهدی رمضانی اظهار کرد: انتظار داریم که در دوران مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شاهد اتفاقات و رویدادهای مثبت بسیاری در حوزه فرهنگ این استان باشیم.

در ادامه این مراسم، عبید رستمی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: همه باید برای هرچه شکوفاتر شدن فرهنگ در استان کردستان تلاش کنیم.

وی افزود: دوران تصدی خویش در این سازمان فرهنگی تلاش های بسیاری از سوی بنده و سایر همکاران در حوزه فرهنگ انجام گرفت و شاهد اقدامات خوبی بوده ایم.

در این مراسم از عبید رستمی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تجلیل به عمل آمد و علی اصغر دریایی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha