یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، گفت: جریان فرهنگی راهیان نور عظمت حضور رزمندگان سپاه اسلام را در برابر قدرت های شرق و غرب به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در خرمشهر، گفت: خداوند را سپاسگزارم امسال توفیق داد از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کنم.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی نه تنها به عنوان یک نیروی نظامی، بلکه یک نیروی دیپلماسی اقتصادی و در نهایت بنابر فرمایش مقام رهبری یک نیروی راهبردی است.

وی اظهار کرد: جریان فرهنگی راهیان نور عظمت حضور رزمندگان سپاه اسلام را در برابر قدرت های شرق و غرب به رخ جهانیان کشید و این هدایت داهیانه را مدیون رهبر کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در جمع بسیجیان ناحیه غدیر تبریز هم گفت: واقعاً جا دارد تمام مردم برای حداقل یک بار در مناطق عملیاتی حاضر شوند و این حضور مردم در راهیان نور کمک به گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری است.

وی با بیان اینکه هدف آغاز جنگ از طرف غرب و شرق که صدام و رژیم بعث مجری آن بودند، افزود: هدف آنها به زانو در آوردن نظام نو پای جمهوری اسلامی ایران بود و هر چه در توان داشتند برای براندازی نظام به کار بردند و هشت سال به جنایتهایی دست زدند که زبان از بیان آن قاصر است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مردم با ایمان ایران اسلامی به رهبری امام راحل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا شود. رزمندگان اسلام در منطقه اروند کارهای بزرگی کردند و امنیت امروز حاصل عظمت کار رزمندگان و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بازدید از یادمان عملیات والفجر ۸ اروندکنار با فرمانده کل سپاه پاسداران هم دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha