پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام خمینی

حوزه/ شبکه امامت مساجد استان قم در بیانیه‌ای هتک حرمت به تمثال حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه شبکه امامت مساجد استان قم در محکومیت هتک حرمت به تمثال حضرت امام خمینی(ره) به این شرح است:

«یوم الله دوازدهم فروردین» به عنوان روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین به تلالو ایستاده است. «یوم الله دوازدهم فروردین»؛ طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم سالاری دینی است؛ پدیدهای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و دیپلماتیک مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته و امروزه به وضوح آثار و برکات آن، قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است.

بیش از چهار دهه ایستادگی بر آرمان‌ها، اهداف و دستاوردهای سترگ و عظیم انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی و همزبانی ملت و دولت، مقاومت جانانه ملت بصیر ایران اسلامی در حفظ وحدت و اتحاد ملی و خنثی سازی توطئه های شوم استکبار جهانی و نظام سلطه، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مکتب حضرت امام خمینی (ره) را به الگویی بی بدیل و نمونه ای کارا و اثر بخش برای سایر ملتها و دولتهای مستقل و آزاده و آزادیخواه جهان به ویژه کشورها و دول اسلامی بدل ساخته است، که کشور های متعددی با تبعیت و الگوگیری از این نمونه برتر به بازسازی و رشد و تعالی کشور خود مشغولند.

یوم الله دوازدهم فروردین سالروز تحقق وعده حق‌تعالی، غلبه جنودالله بر جنود شیطان، روز امامت اُمت، روز فتح و ظفر ملت و روز نخستین حکومت الله است.

امام خمینی (ره) این معجزه بزرگ قرن ، از زمانیکه طاغوت بزرگ زمان را در این کشور شکست و حکومت الهی را بر این سرزمین هدیه داد ، همواره از جانب تمامیت استکبار مورد هجمه قرار گرفت و عوامل داخلی نظام سلطه نیز به بهانه های مختلف بدنبال اهانت به آن بزرگ مرد تاریخ بودند .

گستاخی و هتاکی عوامل مزدور دشمن ، در اهانت به تمثال مبارک حضرت امام (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوس رسوایی این افراد را با فریاد بلند به صدا در آورد. با این حرکت احمقانه و بزدلانه به غلط می پندارند که می توانند حب امام را از دل مردمی که همچنان حاضرند جان خودشان را برای راه امام راحل و آرمانهای واالی ایشان فدا کنند، کمرنگ نمایند .منافق صفتان بدانند که ، راه و هدف امام (ره) با جسارت به تمثال مبارک ایشان توسط افرادی فریب خورده، هیچ ضربه ای نمی خورد ، بلکه یاد و خاطره آن عزیز سفرکرده را در دل مردم زنده تر و پاینده تر می کند.

شبکه امامت مساجد استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha