یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راشد

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی امام قائم (عج) به مدت ۱۷ شب برنامه های فرهنگی و آموزشی با حضور جمعی از علما و نخبگان سیاسی جهان اسلام را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی امام قائم (عج) همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و آموزشی را با حضور تعدادی از نخبگان سیاسی و علمای جهان اسلام برگزار می کند.

بنا براین گزارش، این برنامه ها با حضور جمعی از علما و نخبگان سیاسی جهان اسلام از روز اول ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ شب در دفتر آیت الله اراکی با شعار (حماسه و عرفان) از ساعت ۹ الی ۱۱ شب برگزار می شود.

آیت الله شیخ محسن اراکی ،سردار گنجعلی، دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده سابق ولی فقیه در سوریه، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ،عبد الرئوف الشایب دبیر کل جنبش خلاص بحرین ،دکتر راشد الراشد از فعالان سیاسی بحرین و سید فادی سید رئیس مرکز مطالعات راهبردی امت واحده لبنان از جمله سخنرانان برنامه های فرهنگی و آموزشی این مرکز در ماه مبارک رمضان هستند.

گفتنی است محورهای سخنرانی سخنرانان شامل مباحث تربیتی و اخلاقی و مسائل جهان اسلام است.

شایان ذکر است، آدرس موسسه امام قائم(عج)، قم، خیابان ارم، کوچه ۲۰،(کوچه مسجد سلماسی) ، فرعی اول، پلاک ۴ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha