جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1017609
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
خادمان فیروزه ای

خانم لیلا سادات غمیلویی، کارشناس ارشد ارتباطات و از طلاب حوزه علمیه خواهران در یادداشتی به تجلیل از برنامه "خادمان فیروزه ای" پرداخته که ایام ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن این یادداشت کوتاه بدین قرار است؛

بسم رب الرمضان...
هر شب به وقت افطار همه چشم دوخته ایم به مأذنه های مساجدِ محله و شهرمان تا با صدای موذن مسجد بسم اللهی بگوییم و لب تر کنیم و با نوشیدن جرعه ای آب، روزه هامان را افطار کنیم...اما در همین ساعت درست درهمین حال و هوا می توانیم شاهد برنامه ای از شبکه افق باشیم با عنوان "خادمان فیروزه ای"
آری خادمانی که در سرتاسر میهن عزیز اسلامی ِمان، ایران عزیز، عزم خود را جزم کرده اند تا مساجد کشور پابر جا بمانند، کمر همت بسته اند تا صدای اذان از ماذنه ها به گوش عالمیان برسد،
خادمانی عزیز و شریف که در راه خدمت به مساجد شهر قد خم کرده اند تا لحظه ای گل دسته های مساجد کشورمان زیر بار تهاجم فرهنگی قد خم نکند.
وچه زیبا شایسته نام خادمان فیروزه ای شده اند، خادمانی که وسعت قلبشان به وسعت آسمان است و رنگ عشقشان به زیبایی رنگ فیروزه ای کاشی های های دلربای مساجدِ شهر.
همانان که نگاهشان مایه آرامش مردم کوچه و محله هاست... ت. آری شنیدن اذان دم افطار هر شب را مدیون این خادمان آسمانی هستیم، عمرتان پر برکت و راهتان پر رَه رو...
لیلاسادات غمیلویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha