چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
فرازي نيا

حوزه/ مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی گفت: بعد از شهادت شهیدان اصلانی و دارایی در حرم مطهر امام رضا(ع) گروه‌های زیادی از افراد، مدارس و دانش‌آموزان برای ثبت نام در حوزه علمیه مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین عباس فرازی‌نیا در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهیدان اصلانی و دارایی، در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد گفت: بعد از شهادت ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) عمدتا گروه‌های زیادی از افراد، مدارس و دانش‌آموزان برای ثبت نام در حوزه علمیه مراجعه می‌کنند. همچنین طلبه‌های جوانی که شرایط اولیه حوزه علمیه را دارند درخواست می‌کنند در برنامه‌های مختلف و در هر مجلسی، به جای این دو شهید حضور پیدا کنند.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با اشاره به عمامه گذاری تعدادی از طلاب در این مراسم، اظهار کرد: اینان با توجه به این آیین بزرگداشت شهدا، نشان می دهد که با الگو گرفتن از ایشان، جهادگرانه به تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) می پردازند.

عضو کمیسیون خدمات و معیشت شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: علاوه بر این طلاب که ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند، در روزهای آینده نیز شاهد عمامه‌گذاری طلاب در دیگر مدارس علمیه سطح استان های خراسان خواهیم بود.

این مراسم با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، استاندار خراسان رضوی، خانواده‌های معظم شهدای حادثه، علما و روحانیون و قشرهای مختلف مردم برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha