جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
یاسین حسین آبادی

حوزه/ حجت‌الاسلام حسین‌آبادی، ضمن اعلام آمادگی مسجد جمکران برای همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه افتادن شبکه جهانی مساجد با محور مسجد مقدس جمکران باشیم و با صادر کردن فرهنگ‌ها شاهد رویداد بین‌المللی فهما باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در مراسم تجلیل از برترین های سومین رویداد ملی فهما استان قم، که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد ضمن خیر مقدم به ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم،گفت: مسجد مقدس جمکران به عنوان مسجدی که نقش ویژه ای در آخر الزمان ایفا می کند جهت همکاری با کانون های مساجد اعلام آمادگی می کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه نقش مسجد مقدس جمکران در بین مساجد نقش ویژه ای است، افزود: این مسجد بستری با حضور ۵۲ ملیت و ۲۰ میلیون زائر در اختیار مدیران کانون و ائمه جماعات دیگر مساجد می باشد و به یاری یکدیگر می توان اقدامات موثری را رقم زد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام آمادگی مسجد مقدس جمکران برای همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: ان شاالله شاهد راه افتادن شبکه جهانی مساجد با محور مسجد مقدس جمکران باشیم و با صادر کردن فرهنگ ها و محصولات فرهنگی و هنری، شاهد رویداد بین المللی فهما باشیم.

حجت الاسلام حسین آبادی افزود: مسجد جمکران ظرفیت های فراوان و متعددی دارد و آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha