شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: ظهور انقلاب اسلامی زمینه آزادسازی قدس شریف از دستان صهیونیست ها و اسرائیل غاصب را مهیا ساخته است و امروز تنها نیازمند یکدلی و وحدت مسلمین در این باره هستیم.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نیز سالروز میلاد پربرکت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: یکی از صفات برجسته امام مجتبی (ع) انفاق و بخشش بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: امام حسن مجتبی علیه السلام در طول عمر پربرکت خویش ۳ بار تمام اموالش را در راه خدا و رفع مشکلات امت اسلام انفاق کردند که این نشان می دهد که برخلاف آنچه که برخی می گویند؛ اسلام به شدت با فقر و تنگدستی در جامعه مخالف است.

وی با اشاره به اینکه رمضان تنها به نخوردن و نیاشامیدن ختم نمی شود، عنوانکرد: طبق روایات و احادیث مکرر و مستند درهای توبه در ماه رمضان بر روی مومنان باز است، بنابراین باید با تمسک به معنویات ارتباط خود را با پروردگار بیشتر کنیم.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن یورش صهیونیست ها به نمازگزاران مسجد الاقصی، گفت: سالیان متمادی است که قدس شریف در چنگال شیطان بزرگ، اسرائیل غاصب اسیر است و در مقابل متاسفانه حرکتی از سوی کشورهای اسلامی به معنای واقعی کلمه برای آزادسازی این مکان که اولین قبله مسلمین بوده است انجام نمی گیرد و این تنها ایران اسلامی می باشد که در مقابل اسرائیل و زیاده خواهی هایش، ایستاده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد: تا زمانی که جهان اسلام به همان وحدتی که مدنظر خدا، قرآن، اسلام و رسول اکرم (ص) است، نرسد آزادسازی قدس شریف از دستان شیاطین غیرممکن است؛ امروز جهان اسلام نیازمند ایجاد یک جبهه واحد در برابر کفار و مستکبرین است.

وی یادآور شد: بی گمان نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل به منظور بیدارسازی افکار عمومی مسلمین و حتی دیگر بلاد است، امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز دوباره مسئله مهم قدس و فلسطین که در حال فراموشی بود، را زنده کرد.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی زمینه آزادسازی قدس شریف را مهیا ساخته است و امروز تنها نیازمند یکدلی و وحدت مسلمین در این راه هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha